Dålig uppdatering på denna sida! :/

Ja nu är det är väldigt länge sedan, men jag och rex ska bli bättre på det. =) JAg har börjat på högskolan så Rex får vara lite mer själv nu än va han brukar vara. Men det går riktigt bra i alla fall:)
 
  • Jag har lärt mig att inte alls tugga på saker då jag är ensam hemma=)

  • Jag har lärt mig att jag måste ligga stilla då när jag har ett sår som matte måste tvätta för att jag har varit lite för busig och sprungit med pinne, så fick jag ett litet sår för jag sprang in i ett träd.

  • Jag har lärt mig att jag är duktig att springa bredvid cykeln


  • Jag är duktigare och duktigare på att gå fot! Och får så mycket fint med beröm för det :)
Ja rex har blivit så duktig! Som första gången vi lämnade honom själv då när jag började i skolan och Robbin fick sitt nya jobb, och då kom bara svärmor hit och gick ut med honom och sen gosade lite med honom, och han var så duktig och han hade inte gjort något alls =) En jätteglad och stolt matte va man ju då! :D<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0