Vet, de va länge sen, men de ska bli ändring ^^

Ja nu ska de bli ändring med uppdateringen hur det går för Rex.
I söndags så testade vi att cykla med Rex. Vilket gick bra,  men han hade han lite för bråttom, men det blir bättre med tiden då han hittar det tempot som är bäst för honom :)
Sen då? Jo, Rex gör inte lika mycket satyg numer när man lämnar honom en sväng, han har verkligen blivit duktig på det. Så i morgon när jag ska till skolan så ska jag leka med honom innan, och även ska vi gå långpromenad :) Vilket han lär älska ^^ Sen när jag kommer hem så ska vi ut och gå och senarfe när vi ska gå i väg till älsklingens föräldrar så ska vi ut och leka jag och Rex^^ Han ska verkligen få det han förtjänar jämnt! Och speciellt när han är så duktig som han är. Han blir bara bättre och bättre för varje dag, vissa dagar går de dåligt men andra går det som bäst. Kattmaten gillar han massor! Men det blir också bättre med tiden. Han kan om han bara vill. Just nu ligger han och sover, och verkar sååå nöjd på att han har fått godis för att han har varit så duktig, och att han har fått hem oss efter någon timme som han hasr varjit själv. Ja, jag vet. Att det är lite negativt att man inte börja lämna honom ett tag när man va mindre mer än va man gjorde. Men jag kommer att träna upp Rex så han kan och klarar sig själv ett par timmar utan att man måste hem, 3-4 timmar eller så. Och det går bara bättre och bättre!!

'

Jag är lycklig över den hunden jag har, han kan om han bara vill. och även är han bara bättre och bättre på saker nu än förr. Bara att han får vara med lite och att man gosar med honom ett tag varje dag. Längtar redan till i morgon då det blir all lek och mysiga promenaderna och bara mysa sen när jag kommer hem från skolan. Ska bara mysa och greja^^ Om Rex har varit riktigt duktig så ska rex få en leksak och lite godis som han brukar få när han har varit duktig när vi har tränat eller han var varit duktig att vara själv ett tag^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0