Va ett tag sen man va här och skrev..

Går allt mer mellan gångerna, men har haft så hilma mycket att göra med skola och träning med Rex, men bättre och bättre som vanligt går det med honom^^ Så i dag har vi gått 1,1 mil sammanlagt i dag jag och Rex^^ haft väldigt skoj faktiskt^^. En promenad med svärmor och sen har man gått fram och tillbaka till mamma och pappa med honom, så det blev massor av lek på gården med ludde, och gud va skoj det är att se på hundarna när det lekter ^^ det märks att de trivs med varandra^^
Och jag är så stolt över att kalla rex för min älskade lilla vovve ^^ jag tycker att han är bra på alla sätt och vis
Visst, han testar  mig lite men har är superduktig med det mesta, och har blivit så mkt bättre ^^. Möte med andra hundar går faktiskt bättre och bättre. Vissa dagar sämre än andra^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0