Älskade hjärtat<3



Jag älskar dig<3!
Rex är som sagt ett av det bästa jag har, det är alla mina djur. Och jag älskar dem till 100000042853y57346446454546464154864131264 om inte mer. De är verkligen mitt allt, jag gör allting för dem.


Det va ju ett tag sen jag uppdaterade, men träningen går framåt,  som i går när vi mötte en annan hund så gjorde han igenting. Han gick bara och kollade och ingenting mer. Det går sakta men säkert framåt. Har så mkt mer som ska tränas och göras, Rex och jag går 8 km minst varje dag. Okej, inte i dag, men jag är lite hängig så de har bara inte blivit av att gå så långt, men i morgon vlir det i af^^
Igår blev det lek med hundarna efter svärföräldrarna hade varit hundvakt efter vi hade varit och firat bästa farmor^^, och då blev det att vara ute i skogen med hundarna. Rex är ju den smidigaste hunden när han ska springa med stora pinnar ^^ xD. Så jag fick den i knäväcket och han lycklig som bara lekte mer och mer med Ludde ^^ Men det är så underbart att se dem leka<3
I dag blev det också lite lek med hundarna ^^ Ludde va verkligen på lekhumör i dag^^ Så de sprang ett X antal varv  runt runt huset ^^ haha sötnosar!
I morgon blir det nog att testa lite lätt att cykla med Rex ^^ Om det så väl går. Ska köpa lite nytt till älsklingen min ^^ Blir att köpa :
  • Sele +matchande koppel från Doggy.se
  • Massor av leksaker från Ullared i maj^^
  • nytt fint halsband ^^

Ja typ det nu som jag kommer på ^^ Jag har redan kollat upp lite på va jag ska köpa ^^

 

Nu ska jag och Rex nog sova ^^ Natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0