Va ett tag sen, men har haft fullt upp med träning!

Ja rubriken säger välla en del, Svärmor har visat mig lite olika tips hur jag kan träna, vilket är jättera! Så man får lite mer kött på bena. Första hunden  med, som är helt min egen hund. Men jag är sååå stolt  över rex! Han är den mest vackraste voffe i mina ögon, en bästa vän bland annat^^ Även mamma och pappas hund Ludde, mina älsklingar! Men alla mina djur är det bästa jag vet.

Jag har börjat få lättare med att gå med Rex och mötet med hundar^^ Plus att han är mycket lättare att lämna nu, det ända han gör är att äta upp Busans mat. Men jag är grymt slolt över att han är min vovve och  orkar ärligt talat  i vad vissa människor säger, man orkar inte bry sig längre^^


Nu ska man gosa med mina fina djur! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0