var ett tag sen :/

Ja nu var det ett tag sen jag skrev. Men de blev bara så. Men nu, det har varit så mkt. Rex går bara finare och finare lös. Underbart är det!  Det har kommit lite snö, och han blev som heltokig i snön ^^ Mattes hjärta. Och fick en väldigt fin bild på Rex. 
Som jag ska försöka hinna lägga upp lite senare  hära. Vi har lekt massa  ^^ Och gått mysiga promenader ^^

Och snart är det jul med^^ Rex ska vara hos mamma och pappa  ett tag på julen^^. Ska bli en massa lek för honom och Ludde då ^^. Hoppas snart att det kommer snö så den ligger kvar ett tag så man kan leka en massa med älsklings rex<3 Även så att Rex och Ludde kan leka bättre ^^ Vilket jag inte skulle tacka nej till =D Det är så skoj att se när de små älsklingarna leker ^^

Men nu ska jag sova ^^
Ska upp rätt tidigt i morgon och handla lite ^^
Natti ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0